Sabtu, 19 April 2008

My Dear Pochi, where are you now??

aku pny kucing (sbnrny kucing tetanggo, tp sdh kuanggap adek dewek) namo ny pochi.
aku sayang nian dg dio ni. dulu waktu jaman2 praktikum, si pochi ni jail nian. laporan aku yg sdh kuketik semaleman (tahan dak tdr) malah digigitny sampe remah2 kertasnyo b..
koran jg digigitnyo tanpa ampun, sapu jg, kaki aku jg digigitny. dasar kucing nakal!

skrg dio ilang, aku sedih.. terakhir aku jingok dio seminggu yg lalu, sabtu tgl 12 april 2008. paginyo aku masih sempat maen2 dg dio, trus waktu aku nak pegi gawe dio pipis di rok aku (cubolah, apo maksudny??)
kato tetanggo aku (dio ni yg punyo si pochi, namonyo riana), si pochi tu sayang samo aku. biasonyo kucing pipis di tempat2 yg merupakan daerah kekuasaannyo, jd maksudnyo aku ni jd punyo pochi, cak itulah maksudnyo..

aku sedih nian, mslhny kata2 terakhir aku u/ pochi adalah : "dasar kucing nakal!!"

aku kangen, pdhl aku la janji kl sdh gajian bakal belike whiskas u/ dio...

pochi, baleklah, aku nak gulat bebas lg dg kau..


Tidak ada komentar: